Amber Kortzorg en Nina van Hattum bieden in 'De Klimaatverkenners' feiten over de impact van dagelijkse handelingen op het milieu en geven tips om stappen te zetten naar een duurzamer leven. In deze aflevering wordt er ingezoomd op reizen en vliegen. Want hoe kunnen we blijven genieten van mooie vakanties en tegelijkertijd onze planeet sparen?
De Klimaatverkenners | Vliegen
In deze aflevering
wordt er ingezoomd op vliegreizen, want we reizen heel wat af met zijn allen. Hoe kunnen we de wereld rondgaan en toch milieubewust bezig zijn? Amber en Nina zoeken het uit!
Bronnen: Our World in Data, UNWTO, ICAO, EC, Milieu Centraal Met dank aan Paulette van Ommen.
De nodige elektra wordt opgewekt in (vervuilende) centrales. Uitstoot is er dus zeker,maar elders. De accu's die nodig zijn, zijn erg vervuilend als ze zijn uitgewerkt maar ook aan het productie proces en de grondstoffen kleven grote nadelen. Verder zijn de meeste gebruikers vd luchtvaart de zakenlieden dan wel de monteurs van producten die over de hele wereld verspreid verkocht zijn en onderhouden moeten worden. Deze producten zijn vaak tamelijk ingewikkeld en de afzet markt wereldwijd. Ook hier weer wordt de gewone burger schuldig gemaakt aan het probleem vd vervuiling. Dat de elite er op los vliegt, daar hoor je niemand over, weekendje New York/Dubai oid, is schering en inslag voor deze groep. Die gaat dat echt niet beperken tot 1x vakantie per jaar.
Wat je hier hoort is dat men het heeft over CO² uitstoot, maar heeft men zich wel eens gerealiseerd dat een condensspoor nooit urenlang kan vervormen tot zgn. sluierbewolking ? Deze witte strepen die alsmaar groter en breder worden tot een grote witte soep en duidelijk ons mooie weer verzieken (Solar Radiation Management) zijn nl helemaal geen condensstrepen maar chemtrails ! Het is nl. zelfs natuurkundig! niet eens te verklaren dat condenssporen (contrails) blijvend zichtbaar in de lucht blijven hangen tot een dichte witte mist wat niet anders is dan een chemplasma. Want dan zou de rel. luchtvochtigheid bij een gemiddelde vlieghoogte van 8 km en een minimale omgevingstemperatuur van -40 C*, meer moeten zijn dan 67% , en laat dit nu net nooit het geval zijn, gezien de ijle lucht dus minder O² moleculen aanwezig om zich met vocht te kunnen binden! Dat hier willens en wetens nooit over wordt gesproken zal duidelijk zijn! Het geloven in die fraaie leugenachtige NOS weerjournaal sprookjes gaat men veel beter af...Dit noemen we ook wel cognitieve dissonantie. Voor degene die zich niet met leugens in wil laten is hier meer info: www.geoengineeringwatch.org en www.juanmatus.com FB: Chemtrails Global Sky Watch of Chemtrails Nederland / Benelux. Laat je niet langer drogeren door de mainstream media maar wordt een wakker mens! Wake-up world.com
Als de lucht nog enigszins blauw is, let dan eens goed op en bekijk de lucht eens goed op wat voor vliegtuigen je ziet (Flightradar24) en hopelijk gaan je de ogen open en zie je een echt condensspoor met het vliegtuig uit het zicht verdwijnen...dus het vliegtuig is niet meer te zien en ook het echte condensspoor niet meer! Alle andere zgn. krijtstrepen zijn chemtrails! Vaak zie complete rasters en schaakbordpatronen aan de lucht ! Geoengineering is a crime against humanity! Dit voert de elite (CIA & MIC) uit om zgn. ons te doen geloven is global warming. Het is pure climate engineering!