Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consumentenbond waarschuwt voor Online.nl

23-11-2015
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
78 keer bekeken
  •  
online.nl.png
De Consumentenbond heeft in een jaar meer dan 2000 klachten ontvangen over de belabberde service van telecomprovider Online.nl. Daarmee heeft het bedrijf de twijfelachtige eer om de klachtenlijst van de consumentenorganisatie aan te voeren, meldt de bond maandag.
Internet
De klachten variëren van geen of langzaam internet, televisie met 'blokkerig' beeld tot geen diensten na een overstap. ,,Mensen zitten soms dagen of weken zonder internet. Verder zijn er veel klachten over de klantenservice: Online is niet bereikbaar of de klantenservice lost de problemen niet op'', stelt de Consumentenbond.
Geen commentaar
De bond zegt tevergeefs meerdere malen aangedrongen te hebben bij de provider om de dienstverlening te verbeteren. Online.nl biedt internet, telefonie en televisie. Bij het bedrijf was maandag niemand bereikbaar voor commentaar.
ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!