Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consumenten ergeren zich aan Postcode Loterij

23-05-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
logo_nationale_postcode_loterij.jpg
De Postcode Loterij krijgt een zware onvoldoende als het gaat om het contact met klanten. Met een 3,7 scoort de goede-doeleninstelling op dit gebied het laagst van alle Nederlandse bedrijven en instellingen, meldt dagblad Trouw donderdag.
Omgang met klanten
De Postcode Loterij bestookt mensen met ongevraagde mailings. Klanten kunnen daar nauwelijks van af komen, blijkt uit gegevens van de organisatie preferenso.nl. Dat is een website die op internet meldt hoe bedrijven omgaan met hun klanten.
Loze beloften en slechte klantenservice worden als grote ergernissen ervaren. Preferenso stelde een top 5 van ergernissen samen. Niet leveren wat wordt beloofd in reclame of bij het product staat op plek één. Post.Nl kreeg hiervoor het rapportcijfer 4.1. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!