Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!
C1000 komt met nieuwe campagne
05-01-2009
•
leestijd 1 minuten
•
182 keer bekeken
•
Alle supermarktketens starten 2009 met scherpe kortingen op de boodschappen. C1000 is de enige die met een nieuwe campagne komt.
C1000 geeft een aantal weken 100 producten weg voor één euro. Naast deze campagne lanceert C1000 de nieuwe slogan 'Het is goed zakendoen bij C1000'. Deze slogan vervangt de oude pay-off 'We hebben er zin in'.
Schuitema wil C1000 weer neerzetten als een nuchtere, oerhollandse supermarkt, waar klanten nooit te veel betalen. De nieuwe marketingdirecteur Bas Verheijen zegt dat in de nieuwe visie een scherp marketingnbeleid belangrijk is, waarin de prijs centraal staat.
Andere supermarkten zitten ook niet stil. Albert Heijn houdt wederom de Hamsterweken. Super de Boer houdt de gebruikelijke SuperToeterWeken, waarbij klanten tot 50 procent korting krijgen op actieartikelen. Jumbo houdt zich afzijdig van het 'actiefront', maar komt met een imago-offensief met de boodschap 'Wat er ook gebeurt in 2009.. Jumbo's laagste prijsgarantie blijft keihard overeind!'.