BikeDepot houdt woord en geeft klanten hun geld terug
08-05-2018
• leestijd 1 minuten
In onze
uitzending van 5 mei 2018
besteedden we opnieuw aandacht aan fietsenwebshop BikeDepot en de gelieerde sites Actie-fiets.nl en Onze-fiets.nl. Meerdere mensen meldden zich bij ons met klachten over deze webshops; bestelde fietsen werden niet geleverd en/of beloftes over het terugbetalen van geld werden niet nagekomen.
Eigenaar Jenan wilde ons telefonisch niet te woord staan, maar liet de avond voor onze uitzending weten dat de gedupeerde consumenten uit onze
reportage
hun geld inmiddels terug hebben. Daarnaast deed hij de volgende toezegging: “Mochten er verder klachten zijn, kunnen de klanten zelf een e-mail sturen waarop zij binnen 24 uur reactie ontvangen met een oplossing.”
We hebben in de dagen na onze uitzending contact met klanten die hun verhaal nogmaals bij BikeDepot, Actie-fiets of Onze-fiets hebben neergelegd. Tot nu toe krijgen we van deze mensen de terugkoppeling dat zij – soms na het maandenlang zelf te hebben geprobeerd – inmiddels het aankoopbedrag weer op hun rekening hebben staan. Het lijkt er dus op dat de eigenaar woord houdt en inderdaad met een oplossing komt.
Heb je ook een klacht over BikeDepot of een van de gelieerde webshops? Mail dan nogmaals je verhaal naar hun klantenservice en zet ons daarbij in de CC (
kassa@bnnvara.nl)
, zodat wij kunnen blijven monitoren of de problemen daadwerkelijk worden opgelost.