Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beoordelingsgesprek niet goed ontvangen

03-03-2014
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
werknemer_26.jpg
Een derde van de werknemers is niet tevreden over het verloop van beoordelingsgesprekken. Dat blijkt uit een enquête van de NationaleVacaturebank onder ruim 1000 werknemers, meldt Metro.
Frustratie
Voor een kwart van de werknemers is hun belabberde beoordeling zelfs een reden om actief op zoek te gaan naar een nieuwe baan. Een derde blijkt verder niet tevreden over hoe zijn of haar beoordelingsgesprek verliep. Dit zorgt voor veel frustratie.
'Onaardig'
Zo vond een vijfde dat de baas opeens wel erg onaardig deed. Weer een derde meent dat de leidinggevende opeens kritisch was op punten waar zij normaal nooit iets over hoorden. Verreweg de meeste werkenden gingen er al niet van uit dat ze extra loon zouden krijgen. Slechts 11 procent is achteraf tevreden.
ANP/Metro
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!