Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ben & Jerry's promoot ijssmaken via smartphone

29-08-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
logo_ben___jerry.jpg
Ben & Jerry's, bekend van het ijs, kiest voor mobiele advertenties om nieuwe ijssmaken te promoten.
De ijsfabrikant adverteert de drie nieuwe smaken in andere apps. De gebruiker is dan bezig met zijn mobiele telefoon in een app en staat open voor iets nieuws, volgens Ben & Jerry's.
De advertentie die in apps te zien is bestaat uit een banner met drie buttons. Deze informeren over de drie nieuwe smaken. Maar er is ook uitleg over ijs in het algemeen en over het merkt zelf. Daarbij zitten er ook verwijzingen naar de dichtstbijzijnde Ben & Jerry's verkoper in de app ingebouwd.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!