Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bavaria stopt met 'Zo. Nu eerst.'

14-11-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
64 keer bekeken
  •  
bavaria 930x520
Bavaria stopt met de bekende slogan 'Zo. Nu eerst een Bavaria'. De Brabantse bierbrouwerij vond het na dertig jaar tijd voor een modernere boodschap en lanceerde maandag zijn nieuwe, internationale reclamecampagne.
Welkom bij de familie
De naar eigen zeggen grootste onafhankelijke familiebrouwerij ter wereld wil met de nieuwe slogan 'Welcome to the Family' de kracht van bier als verbindende factor benadrukken. ,,Bier verbroedert en brengt mensen samen. Daarom willen we deze universele boodschap uitdragen. Eerst in Nederland en vervolgens in alle landen waar Bavaria actief is'', zegt marketingdirecteur Pieter Swinkels.
Your Hosting
Afgelopen zomer verloor Bavaria een rechtszaak tegen internetbedrijf Your Hosting dat reclame maakte met de slogan 'Zo. nu eerst naar de cloud.' De rechtbank was het in eerste instantie nog met Bavaria eens dat die zin te veel leek op de slogan van Bavaria, maar de brouwer verloor het hoger beroep.

Meer over:

slagzin, bier, bavaria
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!