Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AH verruilt Euro Shopper voor AH Basic

10-04-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Logo_AlbertHeijn_10.jpg
Albert Heijn (AH) vervangt zijn budgetlijn Euro Shopper door het merk AH Basic. Dat bevestigde een woordvoerder van het bedrijf woensdag na berichtgeving in vakblad Distrifood.
Komende weken
Alle producten van het merk Euro Shopper worden de komende weken vervangen door AH Basic. De supermarktketen begint met vijf producten, waaronder scharreleieren, cornflakes en hazelnootpasta.
Prijs en kwaliteit
AH introduceerde Euro Shopper in 1995, maar is ,,niet 100 procent tevreden'' over het merk. Zo bleken prijs en kwaliteit volgens AH niet consistent, waardoor de door het bedrijf gehanteerde budgetslogan 'goed en goedkoop' niet genoeg uit de verf kwam. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor