Dat kan! Het is wel nodig om te reserveren.Ga naar onze website tickets.bnnvara.nl om het aanbod te bekijken en om tickets te reserveren!
Ik heb geen tickets ontvangen
Neem contact op met onze afdeling Publieksservice. Bovenaan deze pagina staan de contactgegevens.
Ik wil de naam op het ticket dat ik heb besteld graag wijzigen
Neem contact op met onze afdeling Publieksservice. Bovenaan deze pagina staan de contactgegevens.
Ik heb wel een factuur ontvangen, maar mijn tickets zijn nog niet binnen
Het kan zijn dat het versturen van de tickets soms iets langer duurt dan de factuur. Mocht je na twee dagen de tickets nog niet in je mail hebben ontvangen, neem dan even contact met onze afdeling Publieksservice. Onze contactgegevens staan bovenaan deze pagina.
Ik heb een opmerking/vraag over de inhoud van een programma, kan ik dit bij jullie kwijt?
Zeker! Neem contact op met onze afdeling Publieksservice! Onze contactgegevens staan bovenaan deze pagina.
Wat moet ik doen als ik niet in de gelegenheid ben om mijn ticket uit te printen?
Mocht je niet in de gelegenheid zijn om je ticket uit te printen, dan kun je je bij binnenkomst melden bij één van de medewerkers van de publieksopvang. Zij zullen regelen dat je de studio in kunt. Uitgeprinte tickets en ingevulde quitclaims zorgen echter altijd voor de snelste doorstroming en dat je snel in de studio zit.
Ik woon in het buitenland, maar wil graag een opname bijwonen. Hoe kan ik betalen?
Helaas ben je dan niet in de gelegenheid om tickets te bestellen. Uiteraard ben je wel welkom! Neem contact op met onze afdeling Publieksservice (contactmogelijkheden staan bovenaan deze pagina) met de volgende gegevens en dan zullen wij de factuur en tickets naar je toesturen per e-mail. Gegevens: - Het programma waarvoor je tickets wilt bestellen. - Het aantal tickets dat je wilt bestellen. - De NAW-gegevens van jezelf en de personen waarmee je komt. - Je e-mailadres
Ik word niet herkend als lid maar dit ben ik wel, hoe kan dit?
De ticketshop valideert je lidmaatschap op basis van de adresgegevens die bij ons bekend zijn in de administratie. Het kan zijn dat je niet herkend wordt, omdat wij andere gegevens van je hebben. Onze excuses. Neem contact op met onze afdeling Publieksservice, dan maken we snel alles in orde. Onze contactgegevens staan bovenaan deze pagina.
Mag ik mijn jas en tas mee naar binnen nemen in de studio?
Het is niet toegestaan om je jas en tas mee de studio in te nemen. In de meeste gevallen is er een garderobe aanwezig. Let op! Deze is vaak onbewaakt, dus laat je waardevolle spullen zo veel mogelijk thuis.
Zit ik standaard naast mijn gezelschap in de studio?
Ja, in de meeste gevallen kan je gewoon naast je gezelschap zitten. Een enkele keer komt het voor dat je apart moet zitten. De definitieve placering vindt plaats in de studio door de medewerkers van de publieksopvang, dus wij kunnen je van tevoren helaas niets beloven.
Ik kan onverwachts niet meer bij de opnames aanwezig zijn. Wat moet ik doen?
Geef dit dan zo snel mogelijk door aan de Publieksservice! Onze contactgegevens staan bovenaan deze pagina.
Staat het antwoord op je vraag niet tussen bovenstaande veelgestelde vragen?
Neem contact op met de afdeling Publieksservice. Onze contactgegevens staan bovenaan deze pagina! Of vul het contactformulier in: Klik hier.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de BNNVARA nieuwsbrief!